Ankerfestet

Ny andaktsbok fra forfatteren av storselgeren Lyskasteren (40.000 eksemplarer) – nå med andakter for voksne. Nært, personlig og oppbyggelig.

Daglig brød

Få makter som Carl Fr. Wisløff å gi evige sannheter en hverdagsnær og lett forståelig form. Samtidig får du med deg viktige bibelske lærdommer.

De fulgte Jesus

366 kortbiografier samlet i én bok – til daglig inspirasjon!

Dagsord 2017

En veggkalender med et bibelord for hver dag.

Daglige oppmuntringer

En flott bordkalender med gode ord til oppmuntring i hverdagen.

Ett er nødvendig

Andaktsbok for hver dag i året av kjent dansk bibellærer og rektor i Hillerød. I nær og personlig stil byr han på daglige oppmuntringer med varme og omsorg.

Elsket. Uansett.

Savner du en god oppbyggelig bok til tenåringen? En bok til ettertanke. En bok som snakker ungdommenes eget språk om livet og kristen tro?

 

Ferdig prestert

Jeg skal bare bli litt tynnere – og litt brunere, litt penere og litt flinkere. Så blir livet bra. Eller?

Følg meg!

Følg meg! er andaktsboken for deg som søker oppmuntring og bibelkunnskap, trøst fra Gud og rettledning langs livsveien.

Glede for dagen

Her er en ny, flott spiralkalender fra Asbjørn Kvalbein. Kalenderen kan brukes år etter år og har et bibelord og et sitat fra Trygve Bjerkrheim til inspirasjon for hver dag.

Fotsporene

Forfatteren av det verdenskjente diktet «Fotspor» har samlet 366 små meditasjoner til oppmuntring for hver dag i året.

I går og i dag den samme

En flott bordkalender du kan bruke år etter år.

jeg er n

90 andakter gir deg innblikk i livene til forfulgte Jesus-troende gjennom en kort fortelling og en bønneveiledning. Hvert andaktsstykke gir også innspill til hvordan du selv kan stå fastere i troen.

Jordens sanger

Millioner av lesere er blitt inspirert av Francine Rivers’ bestselgende romaner. I denne andaktsboken inviterer forfatteren deg ut i naturen og reflekterer over hvordan Guds viselige ordninger kan overføres til vårt dagligliv.

Hvil dere litt

Et bibelord og en kort refleksjon for hver dag i året.

Kirkelig årskalender 2017

En almanakk skreddersydd for medarbeidere i kirker og organisasjoner.

Hverdagslys

Denne nydelige andaktsboken for kvinner er full av nære og himmelvendte betraktninger om livet med Jesus midt i en travel hverdag.

Pris Herren

Tekstene er hentet fra Det gamle testamente, men forfatteren øser fra hele Skriftens dype og rike brønn. Nordgård har en enestående evne til å framstille ting klart og enkelt. Og så hjelper han oss her til å få et bedre innblikk i en del av Bibelen som vi kanskje bruker for lite.

Ta imot

Den gode nyheten fra himmelen rekkes oss som en gave, det er bare å ta imot. Det kostet mye for Gud å gi oss håp og framtid, men den som tror, får frelsen gratis.

Trygg i dag
Denne andaktsboka er fin å ta med seg når du skal ut og reise, eller lese i på dager da du har det travelt.
Trygg i dag

Den populære andaktsboka har nå også kommet i STORSKRIFT, til glede for nye lesere.

Min bønnebok

Et bibelord og en refleksjon i bønnens form for morgen og kveld gjennom tre måneder.

Ung tro

Med friske innfallsvinkler gir Kvalbein trygg forkynnelse og veiledning til unge lesere.

Ved kilden

Dette er en høyt elsket og etterspurt andaktsbok av den kjente bibellæreren på Fjellhaug.

Ved tro alene

Direkte og aktuelle tekster av Martin Luther, mannen som formet våre evangeliske kirkers læregrunnlag. Disse andakts-stykkene vil lede deg til Bibelen og en dypere forståelse av troen.

Sett

Gjennom personlige skildringer beskriver forfatteren hvordan Gud har sett henne og vært med henne gjennom hele livet – i oppturer og nedturer, nederlag og seire, i humor og alvor.

Stille stunder på veien hjem

Andakter for hver dag i året, skrevet av en av de mest markante forkynnere i Den norske kirke i det 20. århundre.

Som dine dager er

En flott bordkalender med et bibelvers for hver dag i året. Stor skrift.

Verdifull 2017

Verdifull 2017 er en kreativ årskalender som gjør det lett å holde orden på avtaler og skape oversikt i hverdagen.